Carenado Pilatus PC12 [34.95$]
Carenado Pilatus PC12 [34.95$]
Coming Soon!!!
Re: Carenado Pilatus PC12 [$]
Pak ještě nainstalovat toto http://www.skyone.it/flightsim/LFLJ/LFLJeng.html a udělat nějakej beer s Lowmickem, aby nám vysvětlil, jak se tam s tim lítá
Re: Carenado Pilatus PC12 [$34.95]
Tak uz je venku:
http://www.carenado.com/CarSite/Portal/ ... correl=146
Jen si nejsem jisty, jestli je tohle ero porad jeste sportovni a nebo uz je to maly airliner...
Ptam se proto, ze jsem ho nemohl najit a mezi sportovnima me ho nenapadlo hledat.
Podle me by era jako PC-12, B1900 mohla mit vlastni kategorii..
Ale jsem jen Eda, prosty pobijec much (flyboy)...
http://www.carenado.com/CarSite/Portal/ ... correl=146
Jen si nejsem jisty, jestli je tohle ero porad jeste sportovni a nebo uz je to maly airliner...
Ptam se proto, ze jsem ho nemohl najit a mezi sportovnima me ho nenapadlo hledat.
Podle me by era jako PC-12, B1900 mohla mit vlastni kategorii..
Ale jsem jen Eda, prosty pobijec much (flyboy)...
Re: Carenado Pilatus PC12 [$]
Delenie kategorii este na starom fore bol robene podla priecinkov v xpl.. Ale kludne ho dajte do heavy no, ja som ho dal tu preto lebo pc12 vie sadat aj na male letisko
Pisem z mobilu berte ohlad...
Pisem z mobilu berte ohlad...
Re: Carenado Pilatus PC12 [34.95$]
V1.1 Change log:
-Thr 2 and Thr 3 linked to Throttle 1, in order to help those with multi-engine throttle hardware avoid over-torque, high-idling, and Gen2 failures. (Engines 2 and 3 take care of exhaust effects).
-FD unlinked from AP power.
-Blue tint on fuselage at night eliminated.
-Autopilot panel text light linked to be independent from panel light. (Now it turns on with the rest of in-cabin text). Same thing with audio panel, GNS530's, ADF tuner, and other text illuminating instruments in the panel.
-Pwr button for GNS530's
-Engine displays independent from Avionics 1 and 2 switch. (I.e., they turn on with battery or generator power.)
-Fuel Flow values tweaked
-Cruise and top speed tweaked
-ITT gauge behaviour fitted with logic to accommodate for altitude change, for more realism.
-Thr 2 and Thr 3 linked to Throttle 1, in order to help those with multi-engine throttle hardware avoid over-torque, high-idling, and Gen2 failures. (Engines 2 and 3 take care of exhaust effects).
-FD unlinked from AP power.
-Blue tint on fuselage at night eliminated.
-Autopilot panel text light linked to be independent from panel light. (Now it turns on with the rest of in-cabin text). Same thing with audio panel, GNS530's, ADF tuner, and other text illuminating instruments in the panel.
-Pwr button for GNS530's
-Engine displays independent from Avionics 1 and 2 switch. (I.e., they turn on with battery or generator power.)
-Fuel Flow values tweaked
-Cruise and top speed tweaked
-ITT gauge behaviour fitted with logic to accommodate for altitude change, for more realism.
Re: Carenado Pilatus PC12 [34.95$]
Pekne, vyzkousim. Hlavne ta ITT zacala prudit uz nekde kolem 7000, zatimco v realnym eru by mela zacit az kolem 15000
Re: Carenado Pilatus PC12 [34.95$]
A tohle funguje?
Reálné letadlo obsahuje dva systém ochrany před pádem - Stick-Shaker a Stick-Pusher. Oba systémy jsou vyžadovány FAA pro bezpečný provoz v USA, jsou součástí certifikace. Stick-Shaker systém začne třást řízením (berany) pokud se letadlo blíží k pádu a varuje tak pilota před nebezpečím. Pokud pilot rychle nezareaguje, aktivuje se Stick-Pusher, který automaticky potlačí a tím sklopí nos letadla a zvýší rychlost a předejde pádu. Hlavní význam Stick-Pusher je při vysunutém podvozku a vysunutých klapkách, kdy je obnova z pádu obtížná.