X - Plane 11

Zprávy, zajímavosti, novinky o X-Plane a informace o letadlech které ještě nejsou v prodeji nebo ke stažení.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirekk46
Příspěvky: 91
Registrován: 31 pro 2014, 10:34
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: X - Plane 11

Příspěvek od Mirekk46 » 06 pro 2016, 16:16

Zatím to vychází, že GPU a CPU jsou zhruba na stejno. Zítra dostanu novou 4GB grafiku, tak uvidím co to udělá. Jinak i s touhle grafikou mi to v Česku většinou běží něco přez 20 FPS.
Mirek Kadlec

artoo
Příspěvky: 3
Registrován: 31 pro 2014, 11:41

Re: X - Plane 11

Příspěvek od artoo » 06 pro 2016, 20:28

leguan píše:Ty Petrovy baraky jsou paradni, konecne to vypada, jak mesto! A ted uprimne Miro, kolik jsi nad tim mel Fps a v jake konfiguraci (PC)?
Zdar chlapci
Jen pro pořádek: ty evropský baráky jsou vysoce optimalizovaný a prakticky bez vyjímky instancovaný. Žádný z nich nemá víc polygonů než původní US autogen, ba právě naopak. Často čtu na různejch fórech kritiku, že ty detaily jako komíny a vikýře jsou sice hezký, ale zbytečná zátěž na FPS. Ale jejich dopad na celkovou zátež je oproti ostatním součástem vizuální scenérky minimální. Tedy minimálně není větší než původní US autogen ve verzi 10. U mě na PC (i7 4790 + GTX 970) mají celkovej dopad okolo 10-25 procent (podle toho jak hustý a velký město samozřejmě je). Ostatně zátež jednotivejch součástí scenérky si každej může snadno u sebe ověřit sám. Stačí k tomu Benův Dateref Editor (ten stávající pro v10 funguje i v 11). Spusťte si okýnko "Art controls" a do filtru zadejte "terrain/kill_". Vyfiltruje to 4 daterefy, kterejma se dají vypínat jednotlivý součásti. Ten hlavní se jmenuje "kill_clusters" a po zadání hodnoty 1.0 zabije všechny instancovaný objekty - tedy autogen domečky. Ty ostatní jsou na dynamický auta, neinstancovaný objekty a terén samotnej.

PeB

Uživatelský avatar
OKPPT
Příspěvky: 14
Registrován: 08 srp 2015, 19:50
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: X - Plane 11

Příspěvek od OKPPT » 06 pro 2016, 23:33

Tak, dovolenka začíná, zakoupeno, jdu to natáhnout na disk a uvidíme, co a jak.

VIZE_CZ
Příspěvky: 133
Registrován: 01 led 2015, 23:39

Re: X - Plane 11

Příspěvek od VIZE_CZ » 08 pro 2016, 09:34

Tak jsem zkousel Paříž a vypadá to moc hezky. Ovšem jen na Maximalni nastavení objektu pokud máte jen High, tak se v zástavbě tvoří takové loučky. No a s FPS se to u mě má tak, že pak 16-17, když vypnu stíny na scenerii, tak kolem 25-30. Dohlednost 25sm, bez počasí.
Pokud mám objekty na High, mám těch 25-30 i se stínama. Opět bez počasí. Takže na podívání dobrý, ale na lítání to moc neni. Petrova VFR CR (nesmrtelny to pocin pro XPL9), tlaci na Maximum objuektu se stinama kolem Hradce a nad nim pres 40.
Jeste to zkusim kolem Prahy s a bez ortho ctverce a dam vedet.

V.

VIZE_CZ
Příspěvky: 133
Registrován: 01 led 2015, 23:39

Re: X - Plane 11

Příspěvek od VIZE_CZ » 09 pro 2016, 00:36

Tak jsem vyzkousel Prahu.
Pouhe odebrani ortha mi sebere 5 fps. To je stejne jako v XPL 10. desitkovy terrain data jsou podrobnejsi nez devitkovy, ktery pouziva to ortho.
Pokud prejdu na uplny default, je to sice moc hezky, ale litatelny zhruba stejne, jako ta Pariz. Nad Prahou kolem 20ti. Kdyz vypnu stiny, kolem 30ti. Kdyz dam objekty na high, a necham stiny, tak taky kolem 30. Kdyz vratim VFR_CR, litam na max objekty se stinama na 36-40ti, kdyz snzim na High (je to videt v podstate jen na lesu), lezou k padesati. Sice to nevypada tak hezky, ale volba je celkem jasna.

Obrazky:
Praha na max, bez stinu, default:https://drive.google.com/open?id=0B_McP ... TFyVTRUNFk
Praha na High, se stiny, default:https://drive.google.com/open?id=0B_McP ... zVLSjhWaTA
Praha na max, se stiny VFR CR:https://drive.google.com/open?id=0B_McP ... m5ubTU5aVk

Uživatelský avatar
Mirekk46
Příspěvky: 91
Registrován: 31 pro 2014, 10:34
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: X - Plane 11

Příspěvek od Mirekk46 » 12 pro 2016, 13:25

VIZE_CZ píše:Kde se da sehnat Eiffelovka samostatne?
Tak jsem jí našel. Ve WEDu : Library/lib/landmarks/Europe/France
Přílohy
Eifel.png
Eifel.png (291.11 KiB) Zobrazeno 4689 x
Mirek Kadlec

Uživatelský avatar
Mirekk46
Příspěvky: 91
Registrován: 31 pro 2014, 10:34
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: X - Plane 11

Příspěvek od Mirekk46 » 06 led 2017, 19:08

Právě jsem nainstaloval poslední betu a pokaždé mi v průběhu startu simulátoru spadne.
A tohle mi napíše než spadne:
Ashampoo_Snap_2017.01.06_19h01m42s_001_.png
Ashampoo_Snap_2017.01.06_19h01m42s_001_.png (18.37 KiB) Zobrazeno 4605 x
Mirek Kadlec

Uživatelský avatar
djbuldog
Příspěvky: 172
Registrován: 11 led 2015, 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: X - Plane 11

Příspěvek od djbuldog » 06 led 2017, 23:37

Prý to dělá u XPL11 beta4 na nvidia grafických kartách. Oprava zatím není. Beta4 byla kvůli tomu stažena a aktuálně je k dispozici opět pouze beta 3
Jediné řešení je zatím znovu nainstalovat XPL11 a tím tam dostat zpátky beta 3. Nebo počkat na opravu :)

Uživatelský avatar
Mirekk46
Příspěvky: 91
Registrován: 31 pro 2014, 10:34
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: X - Plane 11

Příspěvek od Mirekk46 » 13 led 2017, 21:57

Po nainstalování bety 6 se mi při pokusech o přesunutí mapy, nebo navigace (Garmin 530) v defaulní Cessně 172SP, na druhý monitor zastaví obraz na hlavním monitoru ,ale letadlo mimo obraz letí dál.Po vypnutí mapy se všechno srovná.
Stalo se to taky někomu jinému, nebo to je chyba jen u mě?
Mirek Kadlec

Uživatelský avatar
mano
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2014, 22:14
Bydliště: Ruzomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: X - Plane 11

Příspěvek od mano » 13 led 2017, 22:25

mirek, robi to aj mne.. a este mi nejde poriadne ovladat VC cez mysku ..

Odpovědět