
Kryštof 4 (Brno)
Re: Kryštof 4 (Brno)
Scenerka s meshem nic nedela. Ja litam taky nad v3 a az na dva vetsi hrby na zacatku rwy 10 to je celkem rovny
Vlastne jsem ani moc nepoznal rozdil mezi v2 a v3. Jeste se da v rendering options vypnout to "runways follow terrain contour"

Re: Kryštof 4 (Brno)
Tak tu máme další mikro update. Musím se přiznat, že sám nechápu, proč mi to modelování trvá tak dlouho. Fakt se snažím
Vím, že to vypadá pořád stejně, tak vám ty změny raději explicitně vypíšu:
- otexturován heliwagon (ta placka na zemi)
- přidána budova skladiště
- přidán hangár AK BRNO-SLATINA (beta)
- k heliportu přidána elektrická zásuvka
- přidána studna
- přidán řetěz s kužely
- upraveny povrchy (například nové žluté kamínky u skladiště)
- upravena velikost stávajících budov, aby přesněji kopírovaly realitu
- přidán statický windsock

Ale už se to celkem podobá, že?


- otexturován heliwagon (ta placka na zemi)
- přidána budova skladiště
- přidán hangár AK BRNO-SLATINA (beta)
- k heliportu přidána elektrická zásuvka
- přidána studna
- přidán řetěz s kužely
- upraveny povrchy (například nové žluté kamínky u skladiště)
- upravena velikost stávajících budov, aby přesněji kopírovaly realitu
- přidán statický windsock


Ale už se to celkem podobá, že?
