LKTB (Brno)

Domácí scenérie letišť
VIZE_CZ
Příspěvky: 133
Registrován: 01 led 2015, 23:39

Re: LKTB (Brno)

Příspěvek od VIZE_CZ » 25 lis 2015, 13:26

Nějak mi to nepracuje. Vydím ovládací prvky, ale žádné obrázky. :-)

Uživatelský avatar
ONDR4.cz
Příspěvky: 81
Registrován: 31 pro 2014, 11:48
Bydliště: Brno

Re: LKTB (Brno)

Příspěvek od ONDR4.cz » 25 lis 2015, 15:39

V Chromu to pracuje, pěkná práce :).

Uživatelský avatar
masa
Příspěvky: 435
Registrován: 30 pro 2014, 22:31
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: LKTB (Brno)

Příspěvek od masa » 25 lis 2015, 16:27

Jak v kterym, koukal jsem na to treba v praci na Linuxu v nejakym Chromiu a taky vidim kulovy ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
djbuldog
Příspěvky: 172
Registrován: 11 led 2015, 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: LKTB (Brno)

Příspěvek od djbuldog » 25 lis 2015, 17:06

No já to zkoušel na svém domácím linuxu v chrome, pak na w8 ve firefoxu a na w7 firefox+chrome. Všude to bylo bez problémů :)
Občas chvíli trvalo, než se stáhl objekt a než se stáhla textura :) Není tam žádný ukazatel průběhu.
Využívá to WebGL technologii, která by měla byt ve všech současných prohlížečích.

Update: Ještě doplním stránku s obecným popisem kompatibilních prohlížečů / GPU drivery s WebGL
https://www.khronos.org/webgl/wiki/Blac ... Whitelists

Uživatelský avatar
masa
Příspěvky: 435
Registrován: 30 pro 2014, 22:31
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: LKTB (Brno)

Příspěvek od masa » 25 lis 2015, 19:32

Tak pod W10 v Chromu mi to chodi pekne ;) Primo obj z xpl to ale asi neukazuje, co?
Obrázek

Uživatelský avatar
djbuldog
Příspěvky: 172
Registrován: 11 led 2015, 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: LKTB (Brno)

Příspěvek od djbuldog » 26 lis 2015, 20:53

Načítat přímo xpl obj formát to neumí. Objekty jsem převedl do obecného obj waveform. Textura může být png/jpg. Určitě by to ale nějak taky šlo :) Já jsem jen použil existující js knihovny.

Uživatelský avatar
djbuldog
Příspěvky: 172
Registrován: 11 led 2015, 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: LKTB (Brno)

Příspěvek od djbuldog » 24 pro 2015, 23:45

A máme tu Vánoce :) Dva nové domky na letiště od Araneus a Bari.
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Biblbrox
Příspěvky: 147
Registrován: 08 bře 2015, 06:59

Re: LKTB (Brno)

Příspěvek od Biblbrox » 16 led 2016, 23:15

Chtěl bych poděkovat za perfektní Brno a zároveň bych měl malou poznámku ke scenérce. Konkrétně k osvětlení podél dráhy a pojížděčky. V reálu jsou vzdálenosti světel od sebe na pojížděčce 60m, na dráze 50m. Ve scenérce jsou nasázený mnohem víc nahusto. To je schválně, nebo se to bude ještě nějak ladit?

Uživatelský avatar
djbuldog
Příspěvky: 172
Registrován: 11 led 2015, 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: LKTB (Brno)

Příspěvek od djbuldog » 17 led 2016, 15:09

Světla kolem pojížděcích drah jsou vlastnost dráhy. Rozmístění upravit nelze, jen změnit barvu :)
Můžu tu vlastnost ale odstranit a světla naklikat ručně :) Mohl bych asi i vymodelovat správný vzhled, když už :) Přidám si to na seznam :)

Uživatelský avatar
Biblbrox
Příspěvky: 147
Registrován: 08 bře 2015, 06:59

Re: LKTB (Brno)

Příspěvek od Biblbrox » 18 led 2016, 16:06

Nechci ti přidělávat práci, jen mě to zajímalo.
Kdyby ses do toho ale přeci jenom chtěl někdy pustit, možná bych někde vyhrabal dokumentaci od světel, aby se ti to dobře modelovalo :)

Odpovědět