LKZB obrázky z tvorby

Domácí scenérie letišť
hans
Příspěvky: 27
Registrován: 05 led 2015, 10:02

Re: LKZB obrázky z tvorby

Příspěvek od hans » 26 led 2015, 13:41

Jo, smrčky beru zpět, viděl jsem ještě mladíky a ještě povyrostou.....

Uživatelský avatar
Pips
Příspěvky: 52
Registrován: 05 led 2015, 09:56

Re: LKZB obrázky z tvorby

Příspěvek od Pips » 26 led 2015, 14:19

hans píše:Posunout branku, taktéž téčko usadit a brouzdaliště se zobrazuje napůl..
Kromě toho, co píše Hans mi tady upoutaly pozornost ještě ty lampy svítící na lavičky před hospodou. Ty tam nejsou. Na tento prostor svítí jen jedna lampa, jejíž výložník je umístěn na fasádě budovy.

Obrázek

Na fotce je sice použito světlo typu doutník, bylo vyměněno za světlo typu velbloud, ale na to se dá asi kašlat.

Obrázek

VIZE_CZ
Příspěvky: 133
Registrován: 01 led 2015, 23:39

Re: LKZB obrázky z tvorby

Příspěvek od VIZE_CZ » 26 led 2015, 17:55

Totiz to puvodni ortho z VFR melo vyhlazene oblasti letist od Petra Bednare. Ty meshe V2 a V3 nic takoveho nemaji. Taky je proto pouzivam jen tam, kde neni zbyti (resp. voda :-) )

Uživatelský avatar
Pips
Příspěvky: 52
Registrován: 05 led 2015, 09:56

Re: LKZB obrázky z tvorby

Příspěvek od Pips » 26 led 2015, 21:44

Tak mám tedy taky tu vyhlazenou verzi. Ačkoliv to není vyhlazení ve smyslu flatten z MSFS. Terén je takto odpovídající skutečnosti. Svažování dráhy 33 dolů k rybníku a od dráhy k hangáru.

http://1drv.ms/1zjFRJH

cesmina
Příspěvky: 75
Registrován: 31 pro 2014, 08:33

Re: LKZB obrázky z tvorby

Příspěvek od cesmina » 27 led 2015, 17:12

Používám mesh HDv3_Update_Europe_ZL17 ze Simheaven a ortho ZL17. Ten kopec od velkýho hangáru k žlutýmu hangáru (Mrazík) se mi zdá dost prudkej. Zatím jsem nikde nenašel nějakej schůdnej nástroj, jak mesh upravit, případně zkombinovat placatej mesh, o kterém je zde zmínka s HD mesh V3 , vůbec tvorba mrshe v xplane je pro mě velkou neznámou . Jinak ortho ZL19 použitý pod letištěm perfektně sedí na ortho ZL17 i na ortho ZL16 okolí (verze map 165)

cesmina
Příspěvky: 75
Registrován: 31 pro 2014, 08:33

Re: LKZB obrázky z tvorby

Příspěvek od cesmina » 28 led 2015, 11:05

Na http://uloz.to/xJHdJtxC/airport-lkzb-zb ... -v0-93-zip nová verze

Opravena : průhlednost plotu
v rámci možností umístění budov, aby neplavaly - výsledný efekt bude asi dost záležet na použitém meshi
přetexturován MIG23 do českých barev
trochu vyčištěno podkladové ortho - kruh , Lka
no a ještě mnoho drobných úprav

Uživatelský avatar
leguan
Příspěvky: 113
Registrován: 31 pro 2014, 01:43
Bydliště: Praha 13

Re: LKZB obrázky z tvorby

Příspěvek od leguan » 28 led 2015, 17:50

Pěkné Vláďo, pěkné !
Jen mám jednu připomínku. Když naklikáš baráčky , dávej přes ně exclude na facades a objects prosím.
Prolézá mě skrz ně autogen, tudíž to mám zdvojené (baráčky). Jsou dva tipy autogenu, jeden používá převážně objekty a druhý "fasádové" domky, proto je dobré excludovat obojí.
Honza
Obrázek
Obrázek

hans
Příspěvky: 27
Registrován: 05 led 2015, 10:02

Re: LKZB obrázky z tvorby

Příspěvek od hans » 28 led 2015, 18:08

Vláďo,jsem to zkouknul a vše je už OK, jen ještě 3 věcičky, Možná je chyba u mně. Mám orto 17, tak nevím... Asi posunout nebo rozšířit asfalt, aby to nedělalo dvojáky..
Přílohy
Uno2_19.jpg
Uno2_19.jpg (721.23 KiB) Zobrazeno 2803 x

hans
Příspěvky: 27
Registrován: 05 led 2015, 10:02

Re: LKZB obrázky z tvorby

Příspěvek od hans » 28 led 2015, 18:10

Posunout bydlík a zase rozšířit asfalt před hangárem...
Přílohy
Uno2_20.jpg
Uno2_20.jpg (918.67 KiB) Zobrazeno 2803 x

hans
Příspěvky: 27
Registrován: 05 led 2015, 10:02

Re: LKZB obrázky z tvorby

Příspěvek od hans » 28 led 2015, 18:12

Prahovky s praporky OK, ale pořád ten kruh s pytlem...
Přílohy
Uno2_15.jpg
Uno2_15.jpg (505.16 KiB) Zobrazeno 2803 x

Odpovědět