Autogen OSM2XP
Autogen OSM2XP
Jelikož nám s Martinem chyběla v XPL autogenová Jeneč, tak jsem dneska vygeneroval autogen přes osm2xp z aktuálních dat. Ke stažení to je u mě na webu.
http://masnik.dyndns.org/page/osm-scenery.php
http://masnik.dyndns.org/page/osm-scenery.php
Re: Autogen OSM2XP
Leguan udělal pěknou úpravu osm2xp autogenu, je tam více červených střech a nastavený rozumný LOD, takže od teď dělá autogen budovy on
Je zrušený stahování z mýho webu a nově to je na péráku...
ČR zde http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=exe&id=773
SR zde http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=exe&id=774

ČR zde http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=exe&id=773
SR zde http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=exe&id=774
Re: Autogen OSM2XP
Ahojte,
dnes Tony vydal Czech Republic Autogen (viz jeho stranku World2xplane). Je to prvni scenerka z pripravovanych autogenu pro vychodni
Europu ( chysta jeste Polsko a Slovensko). Podrobnosti na jeho strance. Mel jsem moznost testovat, vyada to celkem pekne. Hlavne male
vesnice a mestecka neobasahuji obrovske 10 a vice podlazni panelaky a podobne.
S pozdravem Karel.
dnes Tony vydal Czech Republic Autogen (viz jeho stranku World2xplane). Je to prvni scenerka z pripravovanych autogenu pro vychodni
Europu ( chysta jeste Polsko a Slovensko). Podrobnosti na jeho strance. Mel jsem moznost testovat, vyada to celkem pekne. Hlavne male
vesnice a mestecka neobasahuji obrovske 10 a vice podlazni panelaky a podobne.
S pozdravem Karel.
Re: Autogen OSM2XP
Tak jsem to teď taky vyzkoušel a vypadá to o dost líp než standartně generovaný objekty přes w2xpl. Za mě velký plus.
Re: Autogen OSM2XP
Je tam vidět posun k lepšímu, ale pořád si připadám, jak kdybych lítal nad Černobylem - všude stromy hlava nehlava, uprostřed zástavby a dokonce i v řece. Ty domky vypadají úžasně v centru města, kde na sebe navazují, ale samostatně stojící domy na předměstí už taková sláva nejsou (možná tím, že je vidět, jak nesedí na orto, ale hlavně proto, že nestojí u silnice, ale cca 5 m od ní).
Pak se mi opět nelíbí pár věcí, které mi vadí i ve standardní verzi W2XP: vzhled objektů jako vodojemy a BTSky, solární elektrárny, co vypadají jako hnusná černá plachta natažená na zemi, balíky sena na zelené louce a lesy, které jsou i na "tree hugger" nastavení příliš řídké a neodpovídají typově (listnatý vs. jehličnatý).
Pak se mi opět nelíbí pár věcí, které mi vadí i ve standardní verzi W2XP: vzhled objektů jako vodojemy a BTSky, solární elektrárny, co vypadají jako hnusná černá plachta natažená na zemi, balíky sena na zelené louce a lesy, které jsou i na "tree hugger" nastavení příliš řídké a neodpovídají typově (listnatý vs. jehličnatý).
Re: Autogen OSM2XP
Jasně, k dokonalosti to má ještě hodně daleko, ale jak říkáš- je tam posun k lepšímu a to se mi líbí. Já nijak náročnej nejsem 

Re: Autogen OSM2XP
Slovensko už je taky na světě.
Re: Autogen OSM2XP
Ahoj, díky za autogen, pro města a vesnice je to bomba, ve spojení s orto opravdu realistické.
Jen na custom letištích se mi do toho míchají budovy, například do hangáru mi tam vlítnou paneláky a podobně ... přitom pořadí mám snad správně - letiště před autogenem ... může někdo poradit?
Díky
Pavel
Jen na custom letištích se mi do toho míchají budovy, například do hangáru mi tam vlítnou paneláky a podobně ... přitom pořadí mám snad správně - letiště před autogenem ... může někdo poradit?
Díky
Pavel
Re: Autogen OSM2XP
Ahoj,
skus dat v OverlayEditoru Exclusion na to co Ti tam vadi. Napr. stromy tak Forest, kdyz budovy tak Facades anebo Objects.
Treba to vyzkouset. Pokud si jeste s OE nepracoval doporucuji prostudovat navod.
S pozdravem Karel
skus dat v OverlayEditoru Exclusion na to co Ti tam vadi. Napr. stromy tak Forest, kdyz budovy tak Facades anebo Objects.
Treba to vyzkouset. Pokud si jeste s OE nepracoval doporucuji prostudovat navod.
S pozdravem Karel