Mesh pro ortofoto
Re: Mesh pro ortofoto
som zvedavy ako spojis ZL16 pre CZ aby to pouzivali vsetci
teda asi niekde artoo a niekde HDmesh ... uz sa tesim .. 
Re: Mesh pro ortofoto
A v cem je problem? Ctverce, ktere prekopal artoo maji jinej mesh nez ty ostatni a za ty roky co to tak pouzivam jsem nezaznamenal nic zvlastniho. Prostě pečlivou ruční práci nemůže nehradit ani mesh v45 
Re: Mesh pro ortofoto
Tak, tam technicky problem neni a to kombinovani je o tom, ze cast ctvercu bude takova a cast makova, akorat to bude stazitelny v jednom zipku a nikdo nebude muset koumat, jak to nakombinovat. Jediny, co me tak ted napadlo je to, ze na rozhrani tech dvou ruznejch ctvercu to nemusi uplne navazovat, ale to myslim ze neni az tak zasadni prusvih.
Re: Mesh pro ortofoto
Jedna hypoteticko-filozoficka:
Idem konvertovat orto pre HDmesh V3 pomocou g2xpl.
HDmesh V3 mam ako scenerku v Custom Scenery.
V g2xpl sa nastavuje iba cesta kde mate x-plane (Xplane_dir=***)
Odkial vie g2xpl, ktory mesh ma pouzit ? Default alebo ten v Custom Scenery ?
Diky
Idem konvertovat orto pre HDmesh V3 pomocou g2xpl.
HDmesh V3 mam ako scenerku v Custom Scenery.
V g2xpl sa nastavuje iba cesta kde mate x-plane (Xplane_dir=***)
Odkial vie g2xpl, ktory mesh ma pouzit ? Default alebo ten v Custom Scenery ?
Diky
- jarogumulec
- Příspěvky: 23
- Registrován: 03 led 2015, 16:10
- Bydliště: Brno
Re: Mesh pro ortofoto
To rozhraní je dost hnusný, pamatuji se, jak jsem lítal na předchozím PC, kde jsem vedle sebe měl ZL16 a17 čtverce a kvůli uspoře GPU měl vypnutý antialiasing, tak to rozhraní bylo dost vidět už z velké dálky, obzvlášť, když člověk vyletěl výše. Ale pravda, to bylo 16 vs 17, stejný zl a jiný mesh může vypadat jinak.masa píše:Tak, tam technicky problem neni a to kombinovani je o tom, ze cast ctvercu bude takova a cast makova, akorat to bude stazitelny v jednom zipku a nikdo nebude muset koumat, jak to nakombinovat. Jediny, co me tak ted napadlo je to, ze na rozhrani tech dvou ruznejch ctvercu to nemusi uplne navazovat, ale to myslim ze neni az tak zasadni prusvih.
Re: Mesh pro ortofoto
Ale to ti nesedelo spis barevne, ne? Nebo jak? Protoze podle me ZL by nemel nijak ovlivnovat jemnost toho meshe, ta bude porad stejna. Jediny, co ovlivnuje je, jak tam jsou poskladany ortofoto textury. Si teda myslim, klidne se muzu plest... Takze pokud pouziju vedle sebe v3 mesh, jednou ZL16 a jednou ZL17, tak by se to melo navazat dobre, pokud teda ty ortofota jsou ze stejnyho data.
- jarogumulec
- Příspěvky: 23
- Registrován: 03 led 2015, 16:10
- Bydliště: Brno
Re: Mesh pro ortofoto
nene, to byl problém s vektory, koukej, našel jsem starý screenshot. Mám obavu, aby kombinace čtverců nedělala podobný problémy. Je sice fakt, že ta severní dlaždice je ze zonephoto a ta jižní ze simheaven, ale elevaci by to mělo mít, jak říkáš, stejnou, a přeci...masa píše:Ale to ti nesedelo spis barevne, ne? Nebo jak? Protoze podle me ZL by nemel nijak ovlivnovat jemnost toho meshe, ta bude porad stejna. Jediny, co ovlivnuje je, jak tam jsou poskladany ortofoto textury. Si teda myslim, klidne se muzu plest... Takze pokud pouziju vedle sebe v3 mesh, jednou ZL16 a jednou ZL17, tak by se to melo navazat dobre, pokud teda ty ortofota jsou ze stejnyho data.
Re: Mesh pro ortofoto
Ja nevim Peter, uz si to tak nepamatuji, ale delal jsem to dost komplikovane.
Ve ctverci ktery potrebujes prekonvertovat vymenis dsf soubor (das tam ten HDMesh v3 dsf ten stary odloz do zalohy).
Ja jsem cely ctverec presunul do adresare kde mam G2XPL do Custom Scenery (4849_1718_16_BA_SK) dokonce jsem
i cely ctverec prejmenoval na z_g2xpl tak je to nastavene v g2xpl.ini a nastavil jsem 48.5 a 17.5 v ini a samozrejme ZL=16 (17 podle potreby)
Je dobre si jeste nastavit ci tam chces met u jezer a rek ten piscity breh ano/ne. A potom spustit g2xpl.exe a za par desitek sekund je prevod hotovy
pokud nejsou zadne problemy. Ale opravdu me neber vazne uz jsem to nedelal velmi davno.
S pozdravem Karel
Ve ctverci ktery potrebujes prekonvertovat vymenis dsf soubor (das tam ten HDMesh v3 dsf ten stary odloz do zalohy).
Ja jsem cely ctverec presunul do adresare kde mam G2XPL do Custom Scenery (4849_1718_16_BA_SK) dokonce jsem
i cely ctverec prejmenoval na z_g2xpl tak je to nastavene v g2xpl.ini a nastavil jsem 48.5 a 17.5 v ini a samozrejme ZL=16 (17 podle potreby)
Je dobre si jeste nastavit ci tam chces met u jezer a rek ten piscity breh ano/ne. A potom spustit g2xpl.exe a za par desitek sekund je prevod hotovy
pokud nejsou zadne problemy. Ale opravdu me neber vazne uz jsem to nedelal velmi davno.
S pozdravem Karel
Re: Mesh pro ortofoto
ja mam v CZ teren ARTOO a HDmeshv2 a SK meshV3 a ziadne prechodove rozdiely som si nevsimol, jedine obcas daky trojuholnik vypadnuty alebo tak ale nic extremne
Re: Mesh pro ortofoto
Tak já mám od začátku v Čechách terén od Petra Bednáře a na zbytku v2 a nikde jsem nic takového nepotkal....
No ono je samozřejmě na každém jaký terén použije.
Jen oznamuji, že vše co dělám je usazované právě na tuto kombinaci.
Je zřejmé, že některé, zejména větší objekty nebudou sedět v případě že budete mět po celé republice v2, případně v3
Zkoušel jsem jeden čtverec v3, libí ce mě, že je tam každej i menší kopeček znát, ale to je tak asi všechno.
Naklikání vody se s ruční prací bohužel nadá srovnávat, pak jsou místa na řekách, že jsou tam třeba dolíky , čí hrby na vodní hladině, což vypadá řekněme víc než divně. Místa kde jsou přehrady jsou pak pro mě nepoužitelná.
Pak ve v3 jsou automaticky srovnána letiště do roviny( alespoň v tom čtverci co jsem zkoušel, nevím zda všude) což je sice praktické při tvorbě letišť, ale dost nereálné, řekl bych FSXoidní
No ono je samozřejmě na každém jaký terén použije.
Jen oznamuji, že vše co dělám je usazované právě na tuto kombinaci.
Je zřejmé, že některé, zejména větší objekty nebudou sedět v případě že budete mět po celé republice v2, případně v3
Zkoušel jsem jeden čtverec v3, libí ce mě, že je tam každej i menší kopeček znát, ale to je tak asi všechno.
Naklikání vody se s ruční prací bohužel nadá srovnávat, pak jsou místa na řekách, že jsou tam třeba dolíky , čí hrby na vodní hladině, což vypadá řekněme víc než divně. Místa kde jsou přehrady jsou pak pro mě nepoužitelná.
Pak ve v3 jsou automaticky srovnána letiště do roviny( alespoň v tom čtverci co jsem zkoušel, nevím zda všude) což je sice praktické při tvorbě letišť, ale dost nereálné, řekl bych FSXoidní


