Autogen OSM2XP

Domácí scenérie krajin, měst a vesnic nejen kolem VFR ČR projektu
Odpovědět
Uživatelský avatar
masa
Příspěvky: 435
Registrován: 30 pro 2014, 22:31
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Autogen OSM2XP

Příspěvek od masa » 18 led 2015, 21:04

Jelikož nám s Martinem chyběla v XPL autogenová Jeneč, tak jsem dneska vygeneroval autogen přes osm2xp z aktuálních dat. Ke stažení to je u mě na webu.
http://masnik.dyndns.org/page/osm-scenery.php
Obrázek

Uživatelský avatar
masa
Příspěvky: 435
Registrován: 30 pro 2014, 22:31
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: Autogen OSM2XP

Příspěvek od masa » 30 led 2015, 19:15

Leguan udělal pěknou úpravu osm2xp autogenu, je tam více červených střech a nastavený rozumný LOD, takže od teď dělá autogen budovy on :lol: Je zrušený stahování z mýho webu a nově to je na péráku...

ČR zde http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=exe&id=773
SR zde http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=exe&id=774
Obrázek

oldboy
Příspěvky: 132
Registrován: 31 pro 2014, 10:07
Bydliště: Bratislava

Re: Autogen OSM2XP

Příspěvek od oldboy » 20 črc 2015, 10:22

Ahojte,

dnes Tony vydal Czech Republic Autogen (viz jeho stranku World2xplane). Je to prvni scenerka z pripravovanych autogenu pro vychodni
Europu ( chysta jeste Polsko a Slovensko). Podrobnosti na jeho strance. Mel jsem moznost testovat, vyada to celkem pekne. Hlavne male
vesnice a mestecka neobasahuji obrovske 10 a vice podlazni panelaky a podobne.

S pozdravem Karel.

Uživatelský avatar
Biblbrox
Příspěvky: 147
Registrován: 08 bře 2015, 06:59

Re: Autogen OSM2XP

Příspěvek od Biblbrox » 20 črc 2015, 15:54

Tak jsem to teď taky vyzkoušel a vypadá to o dost líp než standartně generovaný objekty přes w2xpl. Za mě velký plus.

Uživatelský avatar
ONDR4.cz
Příspěvky: 81
Registrován: 31 pro 2014, 11:48
Bydliště: Brno

Re: Autogen OSM2XP

Příspěvek od ONDR4.cz » 20 črc 2015, 16:55

Je tam vidět posun k lepšímu, ale pořád si připadám, jak kdybych lítal nad Černobylem - všude stromy hlava nehlava, uprostřed zástavby a dokonce i v řece. Ty domky vypadají úžasně v centru města, kde na sebe navazují, ale samostatně stojící domy na předměstí už taková sláva nejsou (možná tím, že je vidět, jak nesedí na orto, ale hlavně proto, že nestojí u silnice, ale cca 5 m od ní).
Pak se mi opět nelíbí pár věcí, které mi vadí i ve standardní verzi W2XP: vzhled objektů jako vodojemy a BTSky, solární elektrárny, co vypadají jako hnusná černá plachta natažená na zemi, balíky sena na zelené louce a lesy, které jsou i na "tree hugger" nastavení příliš řídké a neodpovídají typově (listnatý vs. jehličnatý).

Uživatelský avatar
Biblbrox
Příspěvky: 147
Registrován: 08 bře 2015, 06:59

Re: Autogen OSM2XP

Příspěvek od Biblbrox » 20 črc 2015, 18:08

Jasně, k dokonalosti to má ještě hodně daleko, ale jak říkáš- je tam posun k lepšímu a to se mi líbí. Já nijak náročnej nejsem :)

Uživatelský avatar
Biblbrox
Příspěvky: 147
Registrován: 08 bře 2015, 06:59

Re: Autogen OSM2XP

Příspěvek od Biblbrox » 23 črc 2015, 10:14

Slovensko už je taky na světě.

mokve
Příspěvky: 11
Registrován: 29 srp 2015, 09:27

Re: Autogen OSM2XP

Příspěvek od mokve » 29 srp 2015, 09:33

Ahoj, díky za autogen, pro města a vesnice je to bomba, ve spojení s orto opravdu realistické.
Jen na custom letištích se mi do toho míchají budovy, například do hangáru mi tam vlítnou paneláky a podobně ... přitom pořadí mám snad správně - letiště před autogenem ... může někdo poradit?

Díky

Pavel

oldboy
Příspěvky: 132
Registrován: 31 pro 2014, 10:07
Bydliště: Bratislava

Re: Autogen OSM2XP

Příspěvek od oldboy » 29 srp 2015, 19:04

Ahoj,

skus dat v OverlayEditoru Exclusion na to co Ti tam vadi. Napr. stromy tak Forest, kdyz budovy tak Facades anebo Objects.
Treba to vyzkouset. Pokud si jeste s OE nepracoval doporucuji prostudovat navod.

S pozdravem Karel

Odpovědět