Stránka 1 z 1

Plugin CVARS jen pro X-Plane 11

Napsal: 21 bře 2019, 23:16
od VIZE_CZ
Ahoj Všichni,
Zdá se, že se objevila možnost nosit pod vrtulníkem skutečné objekty a ne jen červenobílou kostku. Sláva! Tak jsem si řekl, že se na to podívám.

To by samo o sobě patrně přechod na novější API nevyžadovalo, ale když už se v tom budu po třech letech hrabat, rád bych to pojal i jako možnost připravit se na Vulcan a sním související multithreading v grafice a chtěl bych odstřelit staré draw callbacky (protože stejně kreslím jen objekty) a nahradit je novým přístupem, který bude podporovaný i do budoucna a měl by přispět i k lepším FPS.

To by ale znamenalo, že CVARS bude jen pro X-Planisty s verzí XPL 11.10 a vyšší.

FSkářů se to samozřejmě nedotkne :-)

Re: Plugin CVARS jen pro X-Plane 11

Napsal: 22 bře 2019, 08:14
od me2d
No problemo :-)
EDIT: Jo ona je tu anktea

Re: Plugin CVARS jen pro X-Plane 11

Napsal: 22 bře 2019, 08:40
od Aerofil
Ahoj,
Hlasoval jsem sice "NE", ale to jen proto, že nemám našetřeno na 64 bit PC a proto váznu stále v XPL10. Tím nechci brzdit vývoj a jsem připraven unést nedostupnost CVARS misí než budu mít XPL11 :-)

Re: Plugin CVARS jen pro X-Plane 11

Napsal: 22 bře 2019, 09:22
od VIZE_CZ
Asi to můžu rozdělit a dopřát ti podvěsy i v XPL10. Asi by nebyl problém podporovat dvě verze klienta, když budou posílat stejná data. Což, Jiří?

Re: Plugin CVARS jen pro X-Plane 11

Napsal: 22 bře 2019, 18:47
od Willhelm
To hlasování vypadá skoro jak statistika XP/FS a offline/online v žebříčcích. :)

Re: Plugin CVARS jen pro X-Plane 11

Napsal: 26 bře 2019, 13:03
od masa
No az budou vsechny DreamFoil vrtulniky i pro XPL11, tak bych XPL10 u CVARS zarizl ;) Do te doby jsem urcite pro podporovat porad i XPL10 :)