Plugin CVARS jen pro X-Plane 11
Napsal: 21 bře 2019, 23:16
Ahoj Všichni,
Zdá se, že se objevila možnost nosit pod vrtulníkem skutečné objekty a ne jen červenobílou kostku. Sláva! Tak jsem si řekl, že se na to podívám.
To by samo o sobě patrně přechod na novější API nevyžadovalo, ale když už se v tom budu po třech letech hrabat, rád bych to pojal i jako možnost připravit se na Vulcan a sním související multithreading v grafice a chtěl bych odstřelit staré draw callbacky (protože stejně kreslím jen objekty) a nahradit je novým přístupem, který bude podporovaný i do budoucna a měl by přispět i k lepším FPS.
To by ale znamenalo, že CVARS bude jen pro X-Planisty s verzí XPL 11.10 a vyšší.
FSkářů se to samozřejmě nedotkne
Zdá se, že se objevila možnost nosit pod vrtulníkem skutečné objekty a ne jen červenobílou kostku. Sláva! Tak jsem si řekl, že se na to podívám.
To by samo o sobě patrně přechod na novější API nevyžadovalo, ale když už se v tom budu po třech letech hrabat, rád bych to pojal i jako možnost připravit se na Vulcan a sním související multithreading v grafice a chtěl bych odstřelit staré draw callbacky (protože stejně kreslím jen objekty) a nahradit je novým přístupem, který bude podporovaný i do budoucna a měl by přispět i k lepším FPS.
To by ale znamenalo, že CVARS bude jen pro X-Planisty s verzí XPL 11.10 a vyšší.
FSkářů se to samozřejmě nedotkne