tady je virtuální prohlídka helioprtu
https://89968d8ee285b6cf5bd63797591429a ... final.html
Nový heliport krajské nemocnice Liberec do X-plane
Re: Nový heliport krajské nemocnice Liberec do X-plane
Roman Svoboda
http://helidat.cz:: česká vrtulníková databáze
http://helidat.cz:: česká vrtulníková databáze
Re: Nový heliport krajské nemocnice Liberec do X-plane
Tak dnes jsem asi při nasvětlování heliportu objevil nový světadíl. Nějak jsem si říkal, proč mi při přepnutí na noc, nad mými objekty svítí bílé světlo - a ono to vypadá, že to je světlo z default startovací scény blenderu. Nějak jsem netušil, že mohu světla umísťovat na objekt v blenderu a měnit jejich parametry.
Jak tady od Liviena padla v r2015 rada na pojmenování LIGHT_NAMED inset_heli_g, tak mám pocit, že tady bude určitá nekompatibilita mezi objekty modelovanými do XP10 a objekty pro XP11.
Pokud dobře chápu "SDK" k světlům v XP11 (X-Plane 11\Resources\bitmaps\world\lites\lights.txt) tak nově to je BILLBOARD_HW inset_heli_g.
Opravte mě jestli se pletu, ale objekty se světly modelované pro XP10 nebudou správně fungovat v XP11 a naopak pokud teď něco nasvětlím dle instrukcí v XP11, nebude ta scenerka korektně fungovat zpětně v XP10.
Jedině, že bych sekci se světly v obj zkopíroval a měl to tam dvojmo - XP11 přepsal v zkopírované sekci XP10 parametry.
"Objev" světel mě dnes donutil přemodelovat nový (jeho existenci jsem objevil až včera, protože na satelitních snímcích ještě není) hangár H2 u K05 na otevřený, protože bych si rád vyzkoušel jak by to vypadalo v noci se světly uvnitř.
Jak tady od Liviena padla v r2015 rada na pojmenování LIGHT_NAMED inset_heli_g, tak mám pocit, že tady bude určitá nekompatibilita mezi objekty modelovanými do XP10 a objekty pro XP11.
Pokud dobře chápu "SDK" k světlům v XP11 (X-Plane 11\Resources\bitmaps\world\lites\lights.txt) tak nově to je BILLBOARD_HW inset_heli_g.
Opravte mě jestli se pletu, ale objekty se světly modelované pro XP10 nebudou správně fungovat v XP11 a naopak pokud teď něco nasvětlím dle instrukcí v XP11, nebude ta scenerka korektně fungovat zpětně v XP10.
Jedině, že bych sekci se světly v obj zkopíroval a měl to tam dvojmo - XP11 přepsal v zkopírované sekci XP10 parametry.
"Objev" světel mě dnes donutil přemodelovat nový (jeho existenci jsem objevil až včera, protože na satelitních snímcích ještě není) hangár H2 u K05 na otevřený, protože bych si rád vyzkoušel jak by to vypadalo v noci se světly uvnitř.