World2XPlane

Tvorba ve WED, Sketchup, Overlay Editor, apod.
oldboy
Příspěvky: 132
Registrován: 31 pro 2014, 10:07
Bydliště: Bratislava

Re: World2XPlane

Příspěvek od oldboy » 01 úno 2015, 12:32

Panove, tak to opet skoncilo fiaskem. Nechal jsem vygenerovat CR s World2xpl v.0.6.0. s default config souborem. RAM jsem nastavil na 8 GB.
Generovani se spustilo celkem svizne a vygeneroval cca. polovinu tech ctvercu za nekolik minut. Opet se to zastavilo (spomalilo) na tech 57 %.
Jak se ukazalo v adresari Earth nav data, spomalilo se to pri tvorbe ctvercu 49_15 a 50_15. Tam jsou 2 soubory dsf.txt (+49+015.dsf.txt) a (+50+015.dsf.txt).
Ten prvni ma 177.2 MB a ten druhy 79.2 MB.
Zrejme je, ze nedokazal v techto ctvercich vygenerovat cesty (way) pro vysku dane cesty bud pod urovnou terenu anebo do 0.5m nad (uvnitr) terenu.
Tomu odpovida i tech nekoli tisic radku chyboveho hlaseni a celkove zpomaleni behu programu. Vykon CPU vzrostl z beznych 40-50 % na 98-99 %.
Vubec tomu nerozumim. Odkud ten system World2Xpl bere vyskove data? Je tato verze kompatibilni s HDMesh v.3? Anebo to vubec s tim nesouvisi?
Prosim poradte. Je fakt, ze pouzivam world2xpl v.0.6.0 pro CR, ktera byla vygenerovana 15.X.2014, ale jak se zda tam je to jeste vse v poradku.

S pozdravem Karel

P.S. Obrazek je ze vcerejska tam jsem nemel nastavenych tech 8 GB tak at Vas to neplete.
Přílohy
Screenshot 2015-01-30 19.06.16.png
Screenshot 2015-01-30 19.06.16.png (86.37 KiB) Zobrazeno 3883 x

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 48
Registrován: 31 pro 2014, 14:01
Bydliště: LFPG

Re: World2XPlane

Příspěvek od Ivan » 01 úno 2015, 13:07

masa píše:Chtelo by nejak zaridit, aby to na miste kostela negenerovalo zadnou vec ;)
A je na těch tvých kostelech exkluze na objekty? Nebo nechat W2XP generovat kostely tak jako v defaultním nastavení, ale zobrazovat je jako nějaký neviditelný objekt...
Ivan Šmilauer

X-Plane 10 | iMac 27'' Intel Core i7 3.4Ghz, 8GB RAM 1333 MHz DDR3, AMD Radeon HD6970M 2048 VRAM, OS X 10.10.1 | Thrustmaster Warthog, Saitek Panels & Pedals, TrackIR 5

Uživatelský avatar
masa
Příspěvky: 435
Registrován: 30 pro 2014, 22:31
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: World2XPlane

Příspěvek od masa » 01 úno 2015, 13:17

Ja tam zadny exclude nemam a v tom osm2xp je to reseny tak, ze se mu reklo, ze ma ignorovat amenity=place_of_worship. To by predpokladam v tom w2xp melo jit taky nejak nastavit.
Obrázek

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 48
Registrován: 31 pro 2014, 14:01
Bydliště: LFPG

Re: World2XPlane

Příspěvek od Ivan » 01 úno 2015, 13:38

Díky Karle za vyčerpávající report. Na problém v datech OSM bych to neviděl, s výškovými daty to, pokud se nepletu, nepracuje, vždyť se to dá spustit i bez instalace X-Plane (stačí, aby věděl, kde hledat world-models)... hmmm, mrzuté :evil:
Ivan Šmilauer

X-Plane 10 | iMac 27'' Intel Core i7 3.4Ghz, 8GB RAM 1333 MHz DDR3, AMD Radeon HD6970M 2048 VRAM, OS X 10.10.1 | Thrustmaster Warthog, Saitek Panels & Pedals, TrackIR 5

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 48
Registrován: 31 pro 2014, 14:01
Bydliště: LFPG

Re: World2XPlane

Příspěvek od Ivan » 01 úno 2015, 13:45

masa píše:Ja tam zadny exclude nemam a v tom osm2xp je to reseny tak, ze se mu reklo, ze ma ignorovat amenity=place_of_worship. To by predpokladam v tom w2xp melo jit taky nejak nastavit.
Podívám se na to. Teď je to tak, že jsem z toho configu jen vyházel pravidla, která se nějak týkala kostelů: výsledek je ten, že tam místo kostela dává objekt nebo fasádu.
Ivan Šmilauer

X-Plane 10 | iMac 27'' Intel Core i7 3.4Ghz, 8GB RAM 1333 MHz DDR3, AMD Radeon HD6970M 2048 VRAM, OS X 10.10.1 | Thrustmaster Warthog, Saitek Panels & Pedals, TrackIR 5

Uživatelský avatar
mano
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2014, 22:14
Bydliště: Ruzomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: World2XPlane

Příspěvek od mano » 03 úno 2015, 15:03

dalo by sa dako len nastavit aby vygenerovalo len facady a objekty ? teda kde to vie namiesto facades pouzit objekt ..

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 48
Registrován: 31 pro 2014, 14:01
Bydliště: LFPG

Re: World2XPlane

Příspěvek od Ivan » 03 úno 2015, 15:35

mano píše:dalo by sa dako len nastavit aby vygenerovalo len facady a objekty ? teda kde to vie namiesto facades pouzit objekt ..
Promiň, moc ti nerozumím, ale mám dojem, že to dělá to o čem asi mluvíš: podle rozměrů stavby to nejdřív vybere nějaký podobný objekt a když to nic nenajde, tak to udělá fasádu.
Ivan Šmilauer

X-Plane 10 | iMac 27'' Intel Core i7 3.4Ghz, 8GB RAM 1333 MHz DDR3, AMD Radeon HD6970M 2048 VRAM, OS X 10.10.1 | Thrustmaster Warthog, Saitek Panels & Pedals, TrackIR 5

Uživatelský avatar
mano
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2014, 22:14
Bydliště: Ruzomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: World2XPlane

Příspěvek od mano » 03 úno 2015, 15:43

tak to som nevedel, pochopil si spravne.

Uživatelský avatar
mano
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2014, 22:14
Bydliště: Ruzomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: World2XPlane

Příspěvek od mano » 04 úno 2015, 14:46

dnes som to otestoval, paci sa mi to :) len ak by bola moznost tak poprosim kde zasahuje scenerka tak nech je aj exclude, nakolko mam osm data europy tak sa mi to miesa spolu.

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 48
Registrován: 31 pro 2014, 14:01
Bydliště: LFPG

Re: World2XPlane

Příspěvek od Ivan » 04 úno 2015, 15:33

To co sem dal Petr ke stažení je, řekl bych, takový první nástřel. Trochu jsem se začetl do toho manuálu a myslím, že to půjde udělat líp. Teď tam exlusion nejsou nikde, takže to je věc, která se musí dodělat.
Ivan Šmilauer

X-Plane 10 | iMac 27'' Intel Core i7 3.4Ghz, 8GB RAM 1333 MHz DDR3, AMD Radeon HD6970M 2048 VRAM, OS X 10.10.1 | Thrustmaster Warthog, Saitek Panels & Pedals, TrackIR 5

Odpovědět