World2XPlane

Tvorba ve WED, Sketchup, Overlay Editor, apod.
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 48
Registrován: 31 pro 2014, 14:01
Bydliště: LFPG

Re: World2XPlane

Příspěvek od Ivan » 30 led 2015, 21:22

Tak zatím to nejde ani Karlovi. Nemohl by to někdo zkusit na windowsech?
Ivan Šmilauer

X-Plane 10 | iMac 27'' Intel Core i7 3.4Ghz, 8GB RAM 1333 MHz DDR3, AMD Radeon HD6970M 2048 VRAM, OS X 10.10.1 | Thrustmaster Warthog, Saitek Panels & Pedals, TrackIR 5

Uživatelský avatar
masa
Příspěvky: 435
Registrován: 30 pro 2014, 22:31
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: World2XPlane

Příspěvek od masa » 30 led 2015, 21:39

A co takhle nasekat ten zdrojovej osm file? Vyseknout jen jeden ctverec a ten prevest. To urcite usetri hafo pameti. Existujou na to programy do prikazovky, ktery umi ruzne konvertovat, rezat, filtrovat, spojovat... a neni to slozity na pouziti, kdyz jsem si s tim kdysi hral, tak to fungovalo pekne. Uz je to ale dyl, takze nevim co a jak presne, kazdopadne osm ma nejakou wiki a tam to vsechno je.
Obrázek

Uživatelský avatar
mano
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2014, 22:14
Bydliště: Ruzomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: World2XPlane

Příspěvek od mano » 30 led 2015, 21:40

Fuu ivan skus mi to poslat na fb zajtra rano sa na to pozriem

Pisem z mobilu berte ohlad...

Uživatelský avatar
masa
Příspěvky: 435
Registrován: 30 pro 2014, 22:31
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: World2XPlane

Příspěvek od masa » 30 led 2015, 21:44

Uz jsem i dohledal, jaky ty udelatka jsem pouzival...

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Osmconvert
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Osmfilter

Slo by tim asi i profiltrovat ty data tak, aby world2xplane dostal data jen pro budovy, to mu zas usetri pamet a navic nebude generovat picoviny navic o ktery clovek nestoji.
Obrázek

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 48
Registrován: 31 pro 2014, 14:01
Bydliště: LFPG

Re: World2XPlane

Příspěvek od Ivan » 30 led 2015, 21:49

Díky moc, mrknu na to ;)
Ivan Šmilauer

X-Plane 10 | iMac 27'' Intel Core i7 3.4Ghz, 8GB RAM 1333 MHz DDR3, AMD Radeon HD6970M 2048 VRAM, OS X 10.10.1 | Thrustmaster Warthog, Saitek Panels & Pedals, TrackIR 5

Uživatelský avatar
masa
Příspěvky: 435
Registrován: 30 pro 2014, 22:31
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: World2XPlane

Příspěvek od masa » 30 led 2015, 21:56

A nasel jsem i nejaky bat file, kde jsem delal rizy rizy, tak treba pomuze...

osmconvert czplsk_les.o5m -b=17.9,49,19.1,50 --complete-ways --complex-ways -o=ctverecek.osm

A takhle nejak jsem filtroval...

osmfilter slovakia-latest.o5m --keep="landuse=forest natural=wood" > lesy.osm

Takhle jde spojit dva geofabrik staty do jednoho...

osmconvert czech-republic-latest.o5m slovakia-latest.o5m -o=czechoslovakia-latest.o5m
Obrázek

me2d
Site Admin
Příspěvky: 190
Registrován: 29 pro 2014, 21:30
Kontaktovat uživatele:

Re: World2XPlane

Příspěvek od me2d » 31 led 2015, 00:57

Mne to na windowsech vygenerovat slo.
CR ke stazeni na http://files.xpl.cz/czech-republic-latest.zip
A co jsem kratce prolit:
- nezapomenout pojmenovat/nastavit aby to bylo nad ortem
- subjektivne mi dost domecku ubylo, ale ono to (logicky) bere v potaz pocet objektu z rendering options, takze si trochu pohrat...
Obrázek

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 48
Registrován: 31 pro 2014, 14:01
Bydliště: LFPG

Re: World2XPlane

Příspěvek od Ivan » 31 led 2015, 01:17

Díky moc! Ne, že bych snad strávil nepříjemný večer kompilací osmconvertu, studiem osmosis, stahováním jednotlivých čtverců z BBBike.org, atd. ale takhle je to lepší. :D

Ten config by se dal ladit donekonečna... Takhle nějak mi to přišlo celkem přijatelný jak vizuálně, tak co se týče FPS. Snad se to bude dát vylepšit, až bude nějaká finální verze, na OS X to teď má evidentně nějaký problém.
Ivan Šmilauer

X-Plane 10 | iMac 27'' Intel Core i7 3.4Ghz, 8GB RAM 1333 MHz DDR3, AMD Radeon HD6970M 2048 VRAM, OS X 10.10.1 | Thrustmaster Warthog, Saitek Panels & Pedals, TrackIR 5

oldboy
Příspěvky: 132
Registrován: 31 pro 2014, 10:07
Bydliště: Bratislava

Re: World2XPlane

Příspěvek od oldboy » 31 led 2015, 10:38

Ahojte,

tak bohuzel CR se neda na MAC-u vygenerovat. Stale to zustane stat asi na 57 %. Me se nezda ta velikost toho pbf souboru pro CR (526.7 MB).
Dobra sprava je ze pro SR to s Ivanovym konfig souborem preslo uplne bez problemu. Zaujemci o tento world2xpl (bez silnic, vetrnych elektrarni atd.)
si to mohou stahnout z meho Dropboxu zde:

https://www.dropbox.com/sh/7f63xk07vcr4 ... lI16a?dl=0

Pozor musi to by nad OpenSceneryX a take nad world_models_master. Jinak to nebude fungovat. K tomu je treba jeste, aby ste si stahli cesty a objekty od Jiriho.

S pozdravem Karel

P.S. pravym tlacitkem mysi klik a vybrat download slovakia_latest a potom premenovat (napr jako to mam ja Open_World2xpl_slovakia_ivan)

Uživatelský avatar
xwing
Příspěvky: 137
Registrován: 31 pro 2014, 08:28

Re: World2XPlane

Příspěvek od xwing » 31 led 2015, 13:26

A neni to ten znamy problem so stvorcom, kde je Brno ?
Aj osm2xpl ma problem vygenerovat tento stvorec.

Odpovědět