Tvorba budov v Blender

Tvorba ve WED, Sketchup, Overlay Editor, apod.
Uživatelský avatar
djbuldog
Příspěvky: 172
Registrován: 11 led 2015, 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Tvorba budov v Blender

Příspěvek od djbuldog » 07 pro 2015, 13:17

Na hlavní stránku místní wiki jsem přidal návod na vytvoření domku v 3D modelovacím programu Blender (zdarma). Návod jsem se snažil napsat detailně a srozumitelně, aby si každý zájemce mohl vlastní objekt pro X-Plane vytvořit i bez předchozích znalostí 3D modelování. Informativně může posloužit i uživatelům Sketchup pro porovnání :). Nevím, kolik sem chodí zájemců o tuto problematiku, ale třeba to někomu přijde vhod.

http://xpl.cz/wiki/Komplexn%C3%AD_n%C3% ... _v_Blender

Uživatelský avatar
mano
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2014, 22:14
Bydliště: Ruzomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba budov v Blender

Příspěvek od mano » 07 pro 2015, 14:09

toto mi chybalo, radsej ani nepocitam kolko krat som ho instaloval a potom odinstaloval lebo to bolo pre mna ako spanielska dedina .. :D

Uživatelský avatar
masa
Příspěvky: 435
Registrován: 30 pro 2014, 22:31
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba budov v Blender

Příspěvek od masa » 07 pro 2015, 17:35

Dobrá práce, dík ;)
Obrázek

me2d
Site Admin
Příspěvky: 190
Registrován: 29 pro 2014, 21:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba budov v Blender

Příspěvek od me2d » 08 pro 2015, 09:12

Parada, diky
Obrázek

Uživatelský avatar
djbuldog
Příspěvky: 172
Registrován: 11 led 2015, 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba budov v Blender

Příspěvek od djbuldog » 09 pro 2015, 21:14

Odvážil se už někdo zkusit něco vytvořit? :)

Uživatelský avatar
Biblbrox
Příspěvky: 147
Registrován: 08 bře 2015, 06:59

Re: Tvorba budov v Blender

Příspěvek od Biblbrox » 09 pro 2015, 22:08

Já bych to zkusil, máš to moc pěkně napsaný. Poslední dobou se ale ve volných chvílích snažím spíš zaplňovat OSM. Až budu potřebovat změnu, tak si asi zkusím něco vytvořit.

Uživatelský avatar
ToSvo
Příspěvky: 45
Registrován: 27 bře 2015, 12:10

Re: Tvorba budov v Blender

Příspěvek od ToSvo » 04 led 2016, 17:14

Díky za návod. Je možné v Blenderu i otevřít již existující objekty (.obj) ze scenerky?
iMac (21.5-inch, Mid 2010), X-Plane 10, Microsoft SideWinder Precision 2 Joystick, Bombardier Challenger 300 Captain Edition

Uživatelský avatar
masa
Příspěvky: 435
Registrován: 30 pro 2014, 22:31
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba budov v Blender

Příspěvek od masa » 04 led 2016, 18:02

Nejaky starsi blender se starsim pluginem to umel, ten novej myslim ne.
Obrázek

Uživatelský avatar
mano
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2014, 22:14
Bydliště: Ruzomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba budov v Blender

Příspěvek od mano » 04 led 2016, 19:34

sketchup to vie, AC3D to vie ...

Uživatelský avatar
ToSvo
Příspěvky: 45
Registrován: 27 bře 2015, 12:10

Re: Tvorba budov v Blender

Příspěvek od ToSvo » 05 led 2016, 09:49

Ok, díky. Tak to asi zůstanu u Setchupu. I když mi je Blender sympatičtější.
iMac (21.5-inch, Mid 2010), X-Plane 10, Microsoft SideWinder Precision 2 Joystick, Bombardier Challenger 300 Captain Edition

Odpovědět