WED a Overlay editor
Napsal: 31 črc 2017, 16:25
Pokud jsme něco neminul tak pro tvorbu scenerek do Xplane jsou dva editory - WED a Overlay editor.
Začínám ve WEDu - založením letiště definicí drah, heliportů atd. Mohu si dát pro vybranou oblast scenerky ortho.
Ale umísťování objektů mi příjde jednodušší v Overlay editoru - díky možností přejít do 3D pohledu a kontrole.
Zatím bych do WED nejraději přidal možnost perspektivy z Overlay. V Overlay mi zase chybí možnost rotovat s objektem v 3D náhledu.
Narazil jsem ale hned na začátku na problémek s vzájemnou kompatibilitou obou editorů. Poté co v Overlayi přidám objekty a exclude zóny, uložím, načtu scenerku v XP11 - vše OK. Pak otevřu scenerku znova ve WEDu, přidám třeba další heliport, uložím a když načtu v XP11 tak objekty z Overlay vč. exclude zón jsou v pr**yč. Je nějaký způsob jak na scenerce pracovat v obou editorech bez toho aby WED mazal tvorbu z Overlaye?
Začínám ve WEDu - založením letiště definicí drah, heliportů atd. Mohu si dát pro vybranou oblast scenerky ortho.
Ale umísťování objektů mi příjde jednodušší v Overlay editoru - díky možností přejít do 3D pohledu a kontrole.
Zatím bych do WED nejraději přidal možnost perspektivy z Overlay. V Overlay mi zase chybí možnost rotovat s objektem v 3D náhledu.
Narazil jsem ale hned na začátku na problémek s vzájemnou kompatibilitou obou editorů. Poté co v Overlayi přidám objekty a exclude zóny, uložím, načtu scenerku v XP11 - vše OK. Pak otevřu scenerku znova ve WEDu, přidám třeba další heliport, uložím a když načtu v XP11 tak objekty z Overlay vč. exclude zón jsou v pr**yč. Je nějaký způsob jak na scenerce pracovat v obou editorech bez toho aby WED mazal tvorbu z Overlaye?