Nový heliport krajské nemocnice Liberec do X-plane

Tvorba ve WED, Sketchup, Overlay Editor, apod.
Uživatelský avatar
Livien
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2014, 22:08

Re: Nový heliport krajské nemocnice Liberec do X-plane

Příspěvek od Livien » 12 dub 2015, 20:46

tady je virtuální prohlídka helioprtu

https://89968d8ee285b6cf5bd63797591429a ... final.html
Roman Svoboda
http://helidat.cz:: česká vrtulníková databáze

Uživatelský avatar
Willhelm
Příspěvky: 67
Registrován: 11 bře 2017, 11:04
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový heliport krajské nemocnice Liberec do X-plane

Příspěvek od Willhelm » 17 srp 2017, 16:08

Tak dnes jsem asi při nasvětlování heliportu objevil nový světadíl. Nějak jsem si říkal, proč mi při přepnutí na noc, nad mými objekty svítí bílé světlo - a ono to vypadá, že to je světlo z default startovací scény blenderu. Nějak jsem netušil, že mohu světla umísťovat na objekt v blenderu a měnit jejich parametry.

Jak tady od Liviena padla v r2015 rada na pojmenování LIGHT_NAMED inset_heli_g, tak mám pocit, že tady bude určitá nekompatibilita mezi objekty modelovanými do XP10 a objekty pro XP11.
Pokud dobře chápu "SDK" k světlům v XP11 (X-Plane 11\Resources\bitmaps\world\lites\lights.txt) tak nově to je BILLBOARD_HW inset_heli_g.

Opravte mě jestli se pletu, ale objekty se světly modelované pro XP10 nebudou správně fungovat v XP11 a naopak pokud teď něco nasvětlím dle instrukcí v XP11, nebude ta scenerka korektně fungovat zpětně v XP10.
Jedině, že bych sekci se světly v obj zkopíroval a měl to tam dvojmo - XP11 přepsal v zkopírované sekci XP10 parametry.

"Objev" světel mě dnes donutil přemodelovat nový (jeho existenci jsem objevil až včera, protože na satelitních snímcích ještě není) hangár H2 u K05 na otevřený, protože bych si rád vyzkoušel jak by to vypadalo v noci se světly uvnitř.

Odpovědět