Let LOWL LOWK STAR
Let LOWL LOWK STAR
Ahoj mám jeden začátečnický dotaz. Zkouším Boeing 757 a mám obecně problém ze správným přiblížením. V P2ATC vygeneruji flightplan viz příloha flp_p2atc_2. Celou trať letí letoun podle FMC, ale v bodě MOKEG se začne stáčet na kurz 240 ale odpoutá se od trasy na fmc a podle mě už se nevrátí .Stává se mi to i u jiných letišť.
Pak můžu používat autopilota tak, že nastavím kurz a rychlost a vertikální rychlost. Přistanu buď na ruku, nebo na autoland.
Můj dotaz zní, jestli je to normální, nebo dělám něco špatně a letadlo by mělo letět podle fmc až dokud nepřepnu na ILS?
Druhý dotaz je k provedení správného přiblížení. Měl bych letadlo v bodě MOKEG stočit na jihovýchod na bod D103C pak pokračovat na D283C, TURN a otočit se na kurz dráhy 283?
Předem děkuji
Tomáš
Pak můžu používat autopilota tak, že nastavím kurz a rychlost a vertikální rychlost. Přistanu buď na ruku, nebo na autoland.
Můj dotaz zní, jestli je to normální, nebo dělám něco špatně a letadlo by mělo letět podle fmc až dokud nepřepnu na ILS?
Druhý dotaz je k provedení správného přiblížení. Měl bych letadlo v bodě MOKEG stočit na jihovýchod na bod D103C pak pokračovat na D283C, TURN a otočit se na kurz dráhy 283?
Předem děkuji
Tomáš
- Přílohy
-
- Flight plan STAR TISM1A transition KI
- flp_p2atc.JPG (443.03 KiB) Zobrazeno 6004 x
-
- flight plan+fmc
- fmc dep_4.JPG (145.17 KiB) Zobrazeno 6004 x
-
- V tomto bodě přestává fungovat autopilot
- flp_p2atc_2.JPG (615.69 KiB) Zobrazeno 6004 x
Re: Let LOWL LOWK STAR
Ještě dodává nastavení fmc, možná dělám chybu zde?
- Přílohy
-
- fmc dep_3.JPG (52.46 KiB) Zobrazeno 6003 x
-
- fmc dep_2.JPG (53.63 KiB) Zobrazeno 6003 x
-
- ještě nastavení fmc. Možná je chyba zde
- fmc dep_1.JPG (34.34 KiB) Zobrazeno 6003 x
Re: Let LOWL LOWK STAR
No nepovazuji se za experta na IFR, ale ted jsem ho zase zkusil takze jsem na to kouknul ciste ze zvedavosti
.
Podle me mas blbe scenerku - kdyz koukam do map tak MOKEG by mel byt na stejnem miste jako Kl. A v tech srceenshotech mas Kl kousek vedle a kdo vi co pak zacne delat.
To priblizeni je myslim jak rikas, podle star TISMA1A doletis na MOKEG (=Kl) a pak 103 a procedure turn nad KFT (VOR).

Podle me mas blbe scenerku - kdyz koukam do map tak MOKEG by mel byt na stejnem miste jako Kl. A v tech srceenshotech mas Kl kousek vedle a kdo vi co pak zacne delat.
To priblizeni je myslim jak rikas, podle star TISMA1A doletis na MOKEG (=Kl) a pak 103 a procedure turn nad KFT (VOR).

Re: Let LOWL LOWK STAR
Ok díky za odpověď. Jsem rád, že mi někdo poradil. IFR jen zkouším.... a zatím to neumím. Je to kupovaná scenerka. Zkusím napsat na support.me2d píše:No nepovazuji se za experta na IFR, ale ted jsem ho zase zkusil takze jsem na to kouknul ciste ze zvedavosti.
Podle me mas blbe scenerku - kdyz koukam do map tak MOKEG by mel byt na stejnem miste jako Kl. A v tech srceenshotech mas Kl kousek vedle a kdo vi co pak zacne delat.
To priblizeni je myslim jak rikas, podle star TISMA1A doletis na MOKEG (=Kl) a pak 103 a procedure turn nad KFT (VOR).
K tomu boeingu mělo by to letět až do přepnutí na ILS podle fmc?
Odesláno z mého MI MAX 2 pomocí Tapatalk
Re: Let LOWL LOWK STAR
757 neznam, litam Challenger 300 co ma defaultni FMS a tam to tak funguje (co jsem zatim lital). Kdyz mam vybranej STAR tak mi LEGS konci az na RWY pripadne tam mam i missed approach. Kazdopadne bys to mel na ty LEGS strance videt.
Osobne ale vetsinou letim dle FMS, pred nalitnutim localizeru davam HDG mode, naletim si ho pres HDG a pak rovnou APP. Radsi si prehazuju navsrc z FMS na NAV1 kdyz mi podle NAV neleti autopilot, takze si tam davam ten heading mode. Ale to je mozna specialita Challengera a 757 to muze mit jinak.
Osobne ale vetsinou letim dle FMS, pred nalitnutim localizeru davam HDG mode, naletim si ho pres HDG a pak rovnou APP. Radsi si prehazuju navsrc z FMS na NAV1 kdyz mi podle NAV neleti autopilot, takze si tam davam ten heading mode. Ale to je mozna specialita Challengera a 757 to muze mit jinak.

Re: Let LOWL LOWK STAR
niesom expert na IFR ale body ako tak v FMC neobsahuje scenerka... i ked scenerka je kde ma byt draha atd... ale vsetko ostatne ide od scenerky, skor by som to videl mozno na chybu XPL (akpouzivas default DATA) alebo chyba navigraphu... ak si za to platis
Re: Let LOWL LOWK STAR
Jo, to je pravda. Kdyz by byl ten NDB na spatnem miste, tak to bych hledal ve scenerce, ale jestli mas v FMC jinde Kl a ten MOKEG, tak to budou navdata.
Do FMC jsem to davat nezkousel, koukal jsem na mapu dle aktualniho AIRACu od Navigraphu.
Do FMC jsem to davat nezkousel, koukal jsem na mapu dle aktualniho AIRACu od Navigraphu.

Re: Let LOWL LOWK STAR
Mam tam nějaká starší data 1711. Aktualizaci provádím občas. Lítám jen offline. Mám zkusit update navigraph? Pomůže mi to?
Re: Let LOWL LOWK STAR
myslim si ze ano a hlavne ak FMC ma ine data ako ma xpl 

Re: Let LOWL LOWK STAR
Data mám všude stejná. Navigraph to snad dělá automaticky, pokud jsem to dobře nastavil.
ještě pro jistotu tady je nastavení navigraph. Nevím kde to najdu v xplane V B757 je to ve FMC, P2ATC tam to taky najdu snadno.
ještě pro jistotu tady je nastavení navigraph. Nevím kde to najdu v xplane V B757 je to ve FMC, P2ATC tam to taky najdu snadno.
- Přílohy
-
- Navigraph.JPG (99.67 KiB) Zobrazeno 5950 x