Let LOWL LOWK STAR

Něco mi nejde nebo se chci jen zeptat.

Let LOWL LOWK STAR

Příspěvekod tomqw » 16 bře 2018, 16:02

Ahoj mám jeden začátečnický dotaz. Zkouším Boeing 757 a mám obecně problém ze správným přiblížením. V P2ATC vygeneruji flightplan viz příloha flp_p2atc_2. Celou trať letí letoun podle FMC, ale v bodě MOKEG se začne stáčet na kurz 240 ale odpoutá se od trasy na fmc a podle mě už se nevrátí .Stává se mi to i u jiných letišť.
Pak můžu používat autopilota tak, že nastavím kurz a rychlost a vertikální rychlost. Přistanu buď na ruku, nebo na autoland.

Můj dotaz zní, jestli je to normální, nebo dělám něco špatně a letadlo by mělo letět podle fmc až dokud nepřepnu na ILS?

Druhý dotaz je k provedení správného přiblížení. Měl bych letadlo v bodě MOKEG stočit na jihovýchod na bod D103C pak pokračovat na D283C, TURN a otočit se na kurz dráhy 283?

Předem děkuji
Tomáš
Přílohy
flp_p2atc.JPG
Flight plan STAR TISM1A transition KI
flp_p2atc.JPG (443.03 KiB) Zobrazeno 293 krát
fmc dep_4.JPG
flight plan+fmc
fmc dep_4.JPG (145.17 KiB) Zobrazeno 293 krát
flp_p2atc_2.JPG
V tomto bodě přestává fungovat autopilot
flp_p2atc_2.JPG (615.69 KiB) Zobrazeno 293 krát
tomqw
 
Příspěvky: 15
Registrován: 08 úno 2015, 21:33

Re: Let LOWL LOWK STAR

Příspěvekod tomqw » 16 bře 2018, 16:05

Ještě dodává nastavení fmc, možná dělám chybu zde?
Přílohy
fmc dep_3.JPG
fmc dep_3.JPG (52.46 KiB) Zobrazeno 292 krát
fmc dep_2.JPG
fmc dep_2.JPG (53.63 KiB) Zobrazeno 292 krát
fmc dep_1.JPG
ještě nastavení fmc. Možná je chyba zde
fmc dep_1.JPG (34.34 KiB) Zobrazeno 292 krát
tomqw
 
Příspěvky: 15
Registrován: 08 úno 2015, 21:33

Re: Let LOWL LOWK STAR

Příspěvekod me2d » 18 bře 2018, 00:32

No nepovazuji se za experta na IFR, ale ted jsem ho zase zkusil takze jsem na to kouknul ciste ze zvedavosti :-).
Podle me mas blbe scenerku - kdyz koukam do map tak MOKEG by mel byt na stejnem miste jako Kl. A v tech srceenshotech mas Kl kousek vedle a kdo vi co pak zacne delat.
To priblizeni je myslim jak rikas, podle star TISMA1A doletis na MOKEG (=Kl) a pak 103 a procedure turn nad KFT (VOR).
Obrázek
me2d
Site Admin
 
Příspěvky: 175
Registrován: 29 pro 2014, 21:30

Re: Let LOWL LOWK STAR

Příspěvekod tomqw » 18 bře 2018, 19:27

me2d píše:No nepovazuji se za experta na IFR, ale ted jsem ho zase zkusil takze jsem na to kouknul ciste ze zvedavosti :-).
Podle me mas blbe scenerku - kdyz koukam do map tak MOKEG by mel byt na stejnem miste jako Kl. A v tech srceenshotech mas Kl kousek vedle a kdo vi co pak zacne delat.
To priblizeni je myslim jak rikas, podle star TISMA1A doletis na MOKEG (=Kl) a pak 103 a procedure turn nad KFT (VOR).
Ok díky za odpověď. Jsem rád, že mi někdo poradil. IFR jen zkouším.... a zatím to neumím. Je to kupovaná scenerka. Zkusím napsat na support.
K tomu boeingu mělo by to letět až do přepnutí na ILS podle fmc?

Odesláno z mého MI MAX 2 pomocí Tapatalk
tomqw
 
Příspěvky: 15
Registrován: 08 úno 2015, 21:33

Re: Let LOWL LOWK STAR

Příspěvekod me2d » 18 bře 2018, 20:43

757 neznam, litam Challenger 300 co ma defaultni FMS a tam to tak funguje (co jsem zatim lital). Kdyz mam vybranej STAR tak mi LEGS konci az na RWY pripadne tam mam i missed approach. Kazdopadne bys to mel na ty LEGS strance videt.
Osobne ale vetsinou letim dle FMS, pred nalitnutim localizeru davam HDG mode, naletim si ho pres HDG a pak rovnou APP. Radsi si prehazuju navsrc z FMS na NAV1 kdyz mi podle NAV neleti autopilot, takze si tam davam ten heading mode. Ale to je mozna specialita Challengera a 757 to muze mit jinak.
Obrázek
me2d
Site Admin
 
Příspěvky: 175
Registrován: 29 pro 2014, 21:30

Re: Let LOWL LOWK STAR

Příspěvekod mano » 18 bře 2018, 21:07

niesom expert na IFR ale body ako tak v FMC neobsahuje scenerka... i ked scenerka je kde ma byt draha atd... ale vsetko ostatne ide od scenerky, skor by som to videl mozno na chybu XPL (akpouzivas default DATA) alebo chyba navigraphu... ak si za to platis
Uživatelský avatar
mano
 
Příspěvky: 553
Registrován: 30 pro 2014, 22:14
Bydliště: Ruzomberok

Re: Let LOWL LOWK STAR

Příspěvekod me2d » 18 bře 2018, 21:18

Jo, to je pravda. Kdyz by byl ten NDB na spatnem miste, tak to bych hledal ve scenerce, ale jestli mas v FMC jinde Kl a ten MOKEG, tak to budou navdata.
Do FMC jsem to davat nezkousel, koukal jsem na mapu dle aktualniho AIRACu od Navigraphu.
Obrázek
me2d
Site Admin
 
Příspěvky: 175
Registrován: 29 pro 2014, 21:30

Re: Let LOWL LOWK STAR

Příspěvekod tomqw » 18 bře 2018, 22:09

Mam tam nějaká starší data 1711. Aktualizaci provádím občas. Lítám jen offline. Mám zkusit update navigraph? Pomůže mi to?
tomqw
 
Příspěvky: 15
Registrován: 08 úno 2015, 21:33

Re: Let LOWL LOWK STAR

Příspěvekod mano » 18 bře 2018, 22:14

myslim si ze ano a hlavne ak FMC ma ine data ako ma xpl :)
Uživatelský avatar
mano
 
Příspěvky: 553
Registrován: 30 pro 2014, 22:14
Bydliště: Ruzomberok

Re: Let LOWL LOWK STAR

Příspěvekod tomqw » 18 bře 2018, 22:21

Data mám všude stejná. Navigraph to snad dělá automaticky, pokud jsem to dobře nastavil.

ještě pro jistotu tady je nastavení navigraph. Nevím kde to najdu v xplane V B757 je to ve FMC, P2ATC tam to taky najdu snadno.
Přílohy
Navigraph.JPG
Navigraph.JPG (99.67 KiB) Zobrazeno 239 krát
tomqw
 
Příspěvky: 15
Registrován: 08 úno 2015, 21:33

Další

Zpět na Pomoc & dotazy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků