Cabin pressure dump

Něco mi nejde nebo se chci jen zeptat.
Uživatelský avatar
mano
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2014, 22:14
Bydliště: Ruzomberok
Kontaktovat uživatele:

Cabin pressure dump

Příspěvek od mano » 10 bře 2016, 11:19

Ako to spravne pouzivat ?

Dnes som dva krat letel s B1900D.. pri stupani som postupne pridaval kolieskom ako som stupal a mal som zapnute cabin pressure dump a aj dak doslo k stmievaniu .. co robim zle ? treba mat este nieco pustene ? dakujem za daky manual ;)

Uživatelský avatar
mano
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2014, 22:14
Bydliště: Ruzomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: Cabin pressure dump

Příspěvek od mano » 10 bře 2016, 21:40

ludia ako lietate vo vacsich vyskach, rad by som to vyriesil :twisted:

Uživatelský avatar
Biblbrox
Příspěvky: 147
Registrován: 08 bře 2015, 06:59

Re: Cabin pressure dump

Příspěvek od Biblbrox » 10 bře 2016, 22:20

Já bych ti poradil, ale B1900D neznám.
Třeba v Mitsubishi MU-2 máš daný maximální přetlak v kabině. Jedním knoflíkem ladíš výšku, ve které bude onen maximální přetlak (takže třeba při nastavených 25000ft máš v 20000ft zhruba polovinu max přetlaku). Druhým knoflíkem ladíš rychlost vyrovnávání přetlaku.
Ještě musíš zvolit zdroj tlakování- buď jeden z motorů, nebo oba.
Ale fakt nevím, jak je to u B1900D...

orl_cz
Příspěvky: 101
Registrován: 21 lis 2015, 01:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Cabin pressure dump

Příspěvek od orl_cz » 11 bře 2016, 09:01

mě tohle dělalo při vypnutém topení v kabině ale nevim už v jakém to bylo letadle

Uživatelský avatar
mano
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2014, 22:14
Bydliště: Ruzomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: Cabin pressure dump

Příspěvek od mano » 11 bře 2016, 09:45

dakujem za rady, no teplotu som mal na auto, skusim sa este pohrat s nou.

orl_cz
Příspěvky: 101
Registrován: 21 lis 2015, 01:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Cabin pressure dump

Příspěvek od orl_cz » 11 bře 2016, 15:55

Hledal jsem a našel jsem obrázek kabiny, (sám ho nevlastnim)
teplota kterou nastavuješ na knoflíku atd jsem neměl na mysli,
koukni na vytápění pilota a kontrolku jestli nesvítí, na obrázku je vypnuto a upozornění, že je nízká teplota
Jak jsem psal, mě černala obrazovka když umrzli piloti :D
Obrázek

VIZE_CZ
Příspěvky: 133
Registrován: 01 led 2015, 23:39

Re: Cabin pressure dump

Příspěvek od VIZE_CZ » 14 bře 2016, 09:04

Letadlo nemam, ale uz jen z nazvu - "Cabin presure dump " bych nezapinal. Evokuje mi to, ze vypusti veskerej pretlakovej vzduch. Jestli to nema zadnou polohu AUTO, tak vypnout.
A u vetsiny ssytemu se vyska do ktere stoupas nastavuje uz na zemi, ne za letu.

V.

Uživatelský avatar
ONDR4.cz
Příspěvky: 81
Registrován: 31 pro 2014, 11:48
Bydliště: Brno

Re: Cabin pressure dump

Příspěvek od ONDR4.cz » 14 bře 2016, 20:14

orl_cz píše:koukni na vytápění pilota a kontrolku jestli nesvítí...
Jen pro pořádek, je to PITOT HEAT - vyhřívání Pitotovy trubice, nikoliv pilota ;)

orl_cz
Příspěvky: 101
Registrován: 21 lis 2015, 01:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Cabin pressure dump

Příspěvek od orl_cz » 14 bře 2016, 20:45

to víš slepej jak patrona :mrgreen:

Uživatelský avatar
mano
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2014, 22:14
Bydliště: Ruzomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: Cabin pressure dump

Příspěvek od mano » 14 bře 2016, 21:05

zatial som neprisiel co robim zle, pri tom kontrolka mi ziadna nesvieti... vyhrievania mam pustene..

Odpovědět