Ahoj Všichni,
Zdá se, že se objevila možnost nosit pod vrtulníkem skutečné objekty a ne jen červenobílou kostku. Sláva! Tak jsem si řekl, že se na to podívám.
To by samo o sobě patrně přechod na novější API nevyžadovalo, ale když už se v tom budu po třech letech hrabat, rád bych to pojal i jako možnost připravit se na Vulcan a sním související multithreading v grafice a chtěl bych odstřelit staré draw callbacky (protože stejně kreslím jen objekty) a nahradit je novým přístupem, který bude podporovaný i do budoucna a měl by přispět i k lepším FPS.
To by ale znamenalo, že CVARS bude jen pro X-Planisty s verzí XPL 11.10 a vyšší.
FSkářů se to samozřejmě nedotkne
Plugin CVARS jen pro X-Plane 11
Re: Plugin CVARS jen pro X-Plane 11
No problemo
EDIT: Jo ona je tu anktea
EDIT: Jo ona je tu anktea
Re: Plugin CVARS jen pro X-Plane 11
Ahoj,
Hlasoval jsem sice "NE", ale to jen proto, že nemám našetřeno na 64 bit PC a proto váznu stále v XPL10. Tím nechci brzdit vývoj a jsem připraven unést nedostupnost CVARS misí než budu mít XPL11
Hlasoval jsem sice "NE", ale to jen proto, že nemám našetřeno na 64 bit PC a proto váznu stále v XPL10. Tím nechci brzdit vývoj a jsem připraven unést nedostupnost CVARS misí než budu mít XPL11
Re: Plugin CVARS jen pro X-Plane 11
Asi to můžu rozdělit a dopřát ti podvěsy i v XPL10. Asi by nebyl problém podporovat dvě verze klienta, když budou posílat stejná data. Což, Jiří?
Re: Plugin CVARS jen pro X-Plane 11
To hlasování vypadá skoro jak statistika XP/FS a offline/online v žebříčcích.
Re: Plugin CVARS jen pro X-Plane 11
No az budou vsechny DreamFoil vrtulniky i pro XPL11, tak bych XPL10 u CVARS zarizl Do te doby jsem urcite pro podporovat porad i XPL10