Rozvoj wiki

Diskuze ohledně obsahu a struktury xpl.cz/wiki
Odpovědět
Uživatelský avatar
masa
Příspěvky: 435
Registrován: 30 pro 2014, 22:31
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvoj wiki

Příspěvek od masa » 18 led 2015, 17:41

Ono to chce hlavne projit a zamyslet se, co z toho ma smysl v te podobe jake to bylo nejak dal udrzovat pri zivote... A vlastni stranky nepotrebujou, staci to nalinkovat z tech clanku co ted jsou rozpracovane.
Obrázek

me2d
Site Admin
Příspěvky: 190
Registrován: 29 pro 2014, 21:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvoj wiki

Příspěvek od me2d » 18 led 2015, 20:36

mano píše:Bolo to spomenute presunutie sceneriek. Cize na wikine bude mat kazda scenerka svoj clanok ? alebo ako to napisat ... Pod scenerkammi myslim lesy, teren atd nie letiska
Taky nechapu, v cem je problem. Veci k downloadu, ktere ma smysl zachovat, uz Lukas pretah sem. Odkazy ma a pokud nekdo jeste neco potrebuje, staci s nim koordinovat nebo si ode me nechat zridit FTP na xpl.cz. Pak staci dat link ja jakoukoliv stranku a jak pise Jirka, udrzovat aktualni.
Nejvetsi challenge je ted asi nejak smysluplne ten obsah rozdelit mezi stranky a o tom se tu zatim cile diskutuje a na wiki tvori
Obrázek

Araneus
Příspěvky: 30
Registrován: 08 led 2015, 15:53

Re: Rozvoj wiki

Příspěvek od Araneus » 18 led 2015, 22:05

Já tomu MESHi moc nerozumím. Postahovala jsem si pro vlastní potřebu teď tu aktuální v3, ale neorientuju se v problematice natolik, abych o tom mohla cokoli psát do Wiki. Takže tohle budete muset napsat někdo jiný.

Uživatelský avatar
xwing
Příspěvky: 137
Registrován: 31 pro 2014, 08:28

Re: Rozvoj wiki

Příspěvek od xwing » 18 led 2015, 22:21

Ten novy HD Mesh V3 je vlastne "Global Scenery", ktory nahradza default "Global Scenery"
Ovsem HD Mesh bol vygenerovay iba pre konkretne casti sveta (Europa USA, Australia apod.)
Uz mas trochu jasno ? ;)

Uživatelský avatar
LAKY911
Příspěvky: 86
Registrován: 02 led 2015, 23:10

Re: Rozvoj wiki

Příspěvek od LAKY911 » 18 led 2015, 22:41

Chápu dobře, že HD mesh jsou výšková data plus lesy, domečky atd?
Obrázek

Uživatelský avatar
xwing
Příspěvky: 137
Registrován: 31 pro 2014, 08:28

Re: Rozvoj wiki

Příspěvek od xwing » 19 led 2015, 06:20

Chapes to spravne. ;)

oldboy
Příspěvky: 132
Registrován: 31 pro 2014, 10:07
Bydliště: Bratislava

Re: Rozvoj wiki

Příspěvek od oldboy » 19 led 2015, 11:39

Ano hlavne vyskova data domceky ma na starost world2xpl anebo Jirkove scenerky.
Jde hlavne o toto:
"General charcteristics
(some improvements were mostly in v2 too, but some are new to v3)

It is a much higher resolution base mesh (more, smaller triangles) compared to the default Global Scenery which ships with X-Plane 10 (one could say: approximately 3-4-times more dense). This has been increased over v2!
The higher resolution mesh allows for a much more detailed representation of the elevation profile of the landscape
The higher resolution mesh allows a much more detailed/exact representation of the underlying landclass data (because of the smaller triangles, which can follow landclass changes in the raw data more closely)
It is based on a completely new Openstreetmap (OSM) data (approximately 10th of October 2014), which brings (compared to default Global Scenery) a lot of improvements in:
water features (lakes, rivers, coastline) – many previously missing water features are now finally there
roads
railroads
power lines
urban park areas"
Cize vodni plochy jezera, reky, plaze; cesty; zeleznice; rozvody elektriny; mestke parky atd.

S pzdravem Karel

Araneus
Příspěvky: 30
Registrován: 08 led 2015, 15:53

Re: Rozvoj wiki

Příspěvek od Araneus » 19 led 2015, 11:49

Těmhle základům rozumím. Spíš mi není jasné, jak zkompletovat dohromady tento nový MESH v3 a stávající orto, ať již v ZL16 nebo 17. Protože to orto už vlastně obsahuje i MESH, takže separátně stažený MESH v3 bude přebit MESHem, který je v ortu. A právě to by asi měl někdo do té Wiki popsat.

Uživatelský avatar
xwing
Příspěvky: 137
Registrován: 31 pro 2014, 08:28

Re: Rozvoj wiki

Příspěvek od xwing » 19 led 2015, 12:26

Araneus píše:MESH v3 bude přebit MESHem, který je v ortu.
Ne.
Orto vzdy prebije MESH V3, preto si orto konvertujem na MESH V3

Uživatelský avatar
masa
Příspěvky: 435
Registrován: 30 pro 2014, 22:31
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvoj wiki

Příspěvek od masa » 19 led 2015, 13:04

Ale houby, Petra ma pravdu, teda oba mate pravdu, ale nejak si asi nerozumite :)
Obrázek

Odpovědět